מיצוק והידוק הפנים - HIFU

כל אישה רוצה להיראות נהדר, במינימום מאמץ. אם פעם טיפולים אסתטיים להצערת העור היו כרוכים בתהליכים פולשניים תחת סכין המנתחים, הרי שכיום יש פתרון חדשני ופורץ דרך בתחום – מכשיר ה HIFU. המכשיר הוא פרי פיתוח של הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום האנטיאייג’ינג והוא מגלם בתוכו כמה יתרונות שהופכים אותו לפתרון המועדף על מומחי אסתטיקה בכל העולם.

כך עובד ה HIFU

HIFU הם ראשי תיבות של High Intensity Focused Ultrasound כלומר, המכשיר מבוסס על שימוש בגלי אולטרה סאונד החודרים אל עומק העור ומחממים אותו בצורה מבוקרת. התוצאה היא תהליך דלקתי מתון מאוד ובלתי מורגש, שמצליח לעורר את מנגנוני הגוף האחראיים על שיקום העור. חימום באמצעות מכשיר ה HIFU גורם לעור להגיב ולהתחיל לתקן את עצמו על-ידי הפרשת קולגן, אלסטין וחומרים נוספים שאחראיים על עור אלסטי, מתוח וקורן.

מכשיר אחד רב שימושי

יתרון נוסף של מכשיר ה HIFU הוא האפשרות לטפל באמצעותו בכמה אזור גוף, מבלי להזדקק לטיפולים נפרדים עבור כל אזור. כחלק מהחדשנות של המכשיר, הוא כולל 4 ידיות שכל אחת מהן מיועדת לאזור אחר בגוף:

  • עיניים, צוואר ושפתיים
  • לחיים
  • סנטר, מצח וצוואר
  • שאר הגוף.

עצם היותו רב תכליתי, הופך את ה HIFU למכשיר הטיפולי המוביל בקליניקות טיפולים אסתטיים בארץ ובעולם. הוא מסייע לכל אישה ליהנות מפתרונות עבור אזורים שונים בגוף, העלמת קמטים והצערת העור, באמצעות מכשיר אחד.

להיות יפה מבלי לסבול

כאמור, הטיפול ב HIFU מחליף בהצלחה טיפולי הזרקות וניתוחים פלסטיים. הוא אינו כרוך בתופעות לוואי משום סוג וגם אינו גורם להשתעבדות לשגרת טיפולים, משום שהתוצאות מופיעות מהר והעור נותר גמיש וחלק לאורך זמן.

נבנה ע"י CXM ניהול חווית לקוח