טיפול בסימני מתיחה

אנחנו נולדים עם עור חלק ונקי, שהלוואי והיה נשאר ככה כל החיים. אבל העור שלנו משתנה ביחד אתנו: הוא נושא עליו את סימני הגיל ו”מזכרות” להרפתקאות השונות שעברנו בחיינו, כמו צלקות וסימני מתיחה כתוצאה מעליות וירידות במשקל.

הבעיה מתחילה כשיש דיסוננס בין מראה העור שלנו לבין התחושה הפנימית שלנו. הצלקות וסימני המתיחה אינם חינניים ורוב האנשים שואפים וחולמים לטשטש אותם, אם לא להעלים לגמרי. סימנים על העור גורמים לנו לתחושה לא נעימה עם עצמנו ואף לתופעות כמו מבוכה מול אחרים וירידה בביטחון העצמי. זו בדיוק הסיבה שהרפואה האסתטית שמה דגש רב על טיפול בצלקות וסימני מתיחה, אבל שום דבר לא משתווה למכשיר שפרץ לשוק וטרף את כל הקלפים. רוצים לדעת על מה מדובר?

טכנולוגיה כמו שמעולם לא הכרתם

מכשיר ה FRACTIONAL LASER CO2 של חברת סיירון, הוא זה שמבצע מהפך בכל התחום של טיפול בצלקות וסימני מתיחה. יש לו כמה יתרונות שאין לאף מכשיר אחר ולכן הוא כבר מככב בקרב סלבס בעלי שם עולמי וגברים ונשים שמעוניינים להעלים מהעור שלהם ומחייהם את הצלקות ואת סימני המתיחה.

הפרקשיונל לייזר מבוסס על טכנולוגיה חדשנית, שמפרקת קרן לייזר לאלפי קרניים קטנות נוספות. הקרניים האלו חודרות לשכבות העמוקות ביותר בעור המטופל ולפיכך גורמות לזירוז תהליכים כמו ייצור קלוגן ואלסטין, שיקום והתחדשות תאי העור וכיווץ והידוק האזור המטופל. התוצאות ניכרות מיד אחרי הטיפול הראשון ואחרי סדרת טיפולים מבחינים בשיפור עצום במראה העור. בנוסף, יש למכשיר יתרון על-פני שיטות אחרות משום שהוא מתאים לכל סוגי העור. לכן לא משנה מה הבעיה ממנה אתם סובלים, בני כמה אתם ואיזה סוג עור מאפיין אתכם – המכשיר יוכל לטפל בסוגיות כמו צלקות, סימני מתיחה המלווים אתכם ואפילו צלקות וחטטים בעור כתוצאה מאקנה.

גם אתם יכולים ליהנות מעור נהדר

צלקות וסימני מתיחה הם כבר לא גזרת גורל. מדובר בבעיה שניתן להתגבר עליה ולפתור בקלות יחסית באמצעות ה FRACTIONAL LASER CO. פנו גם אתם לשירות מקצועי של טיפול בצלקות וסימני מתיחה ותוכלו לזכות שוב בעור במראה חלק, צעיר ובריא שנעים להביט בו ולחוש אותו.

נבנה ע"י CXM ניהול חווית לקוח