חיזוק שורשי השיער

גברים וגם נשים, עלולים לסבול בשלב מסוים בחייהם מהתקרחות. מעבר לפן האסתטי, להופעת קרחות יש השלכות נפשיות לא פשוטות, הקשורות לירידת הערך העצמי הנובע מהפגיעה במראה החיצוני. התקרחות יכולה להשפיע על איכות החיים של הסובלים ממנה, לפגוע בביטחון העצמי ולהשפיע לשלילה על אינטראקציות חברתיות הדורשות ביטוי כריזמטי כגון מערכות יחסים זוגיות, ראיונות עבודה, שידור סמכות וכדומה. מכיוון ששיער שופע הוא סממן הן לנשיות ויופי טבעי והן לגבריות ועוצמה, גברים ונשים הסובלים מהתקרחות מחפשים פתרונות למצב ולצערם, מגלים פעמים רבות שאלו הם פתרונות חלקיים בלבד או שהם כרוכים בתופעות לוואי לא נעימות ומראה לא טבעי. אז מה בכל זאת אפשר לעשות?

הכירו את המכשיר שמקדים תרופה למכה

חיזוק שורשי השיער לפני התקרחות, יכול להציל אתכם ממבוכה רבה בהמשך וחיפוש אחר פתרונות חלקיים כמו התקנת תוספות שיער, השתלות שיער, שימוש בחומרים כימיים חריפים וכדומה. הדרך החדשנית והיעילה ביותר כיום לעשות זאת, היא באמצעות מכשיר ה  FRACTIONAL LASER CO2 – פיתוח חדשני של חברת Syneron העולמית המהווה שם דבר בתחום של טיפולים אסתטיים. מכשיר הפרקשיונל לייזר הוכח כיעיל בטיפולים של חיזוק שורשי השיער לפני התקרחות ואם נדמה לכם שמדובר במהפכה, אתם לא טועים. גברים ונשים רבים ברחבי העולם כבר גילו את המכשיר הזה ואת התוצאות המדהימות שלו והצליחו להימנע מעוגמת הנפש הכרוכה בהתקרחות וההוצאות הכספיות העצומות הנלוות לטיפול בה.

איך זה עובד?

מכשיר ה FRACTIONAL LASER CO2 מבוסס כמובן על טכנולוגיה של לייזר, כנרמז משמו. אך הייחודיות שבו היא ביכולת לחדור אל שכבות העור העמוקות ביותר באזור המטופל. הטכנולוגיה עליה מבוסס המכשיר מפרקת את קרן הלייזר לאלפי קרניים קטנות באורכים שונים ואלו מעוררות את תהליך התחדשות התאים באזור המטופל. במידה ומדובר באזור הקרקפת, חדירת קרני האור הקטנות הן מה שמונע מהאזור לאבד את השיער ולהתקרח. גם אם הסיכויים “נגדכם” לכאורה, ואתם נמצאים בסיכון להתקרחות עקב סוגיות גנטיות ואחרות, הפרקשיונל לייזר יכול לנצח את המצבים האלו ולאפשר לכם להמשיך וליהנות משיער שופע ותחושה נעימה של בטחון ואהבה עצמית.

טפלו עכשיו וחסכו אחר כך

FRACTIONAL LASER CO הוא הפתרון שלכם עבור חיזוק שורשי השיער לפני התקרחות ואם אתם מעוניינים למנוע אותה עוד לפני שהם מתרחשת, שריינו טיפול הכולל את המכשיר המדהים הזה. התהליך עצמו קצר ונטול כאבים ותופעות לוואי וחשוב מכך – מונע מכם את ההתעסקות העתידית בנושא ההתקרחות והטיפול בה.

גלריית לפני / אחרי

חיזוק שורשי השיער

נבנה ע"י CXM ניהול חווית לקוח