הסרת נימי דם

נימים בולטים היא בעיה שכיחה, המובילה לאתגרים גם בפן האסתטי וגם בפן הבריאותי. הנימים פוגעים בהרמוניה מראה הפנים והגוף וכמו כן, מצב כלי הדם מביא להזדקנות מואצת של העור. הפתרון היעיל והנגיש ביותר הוא הסרת נימי דם בלייזר – טיפול חדשני ללא צלקות, כוויות או זמן החלמה.
ממה נוצרים נימים בולטים?
נימים בולטים הם כלי דם קטנים מורחבים, של השכבה השנייה של העור, אשר גדלו בשל גורמים שונים: גנטיקה, מחלות מסוימות, חשיפה לחום, מצב התזונה, מאזן הורמונלי ועוד. נימים בולטים מופיעים לרוב מעל גיל 30 ובעיקר בקרב נשים. הם יכולים להופיע בכל חלק של הגוף, אך המקומות העיקריים שבהם מופיעים נימים הם הרגליים, החזה, הגב, הפנים, האף והשוקיים. ברוב המקרים צבע הנימים יהיה אדום, כחלחל או כחול.
העלמת נימים בלייזר – כך זה מתבצע
לפני העלמת נימים בלייזר יש להימנע מחשיפה לקרינה אולטרה סגולה, לא להשתזף באופן טבעי או מלאכותי ולהימנע מטיפולים כגון פילינג או לייזר באזור המטופל. בהפעלת קרן הלייזר, היא נספגת בתאי הדם האדומים וממלאת אותם ואת דפנות גלי הדם בחום שהורס את החלבון ואת הנימים המוליכים את הדם. אורך קרן הלייזר מתוכנן כך שיגיע לכלי דם בקוטר של עד 4 מ”מ, ללא פגיעה ברקמות הפגועות ולכן ללא צילוק ועם מקסימום בריאות לעור. את התוצאות אפשר לראות תוך מספר שבועות, כשהנימים קטנים משמעותית או נעלמים לגמרי. עם זאת, חשוב לציין כי נדרשת סדרת טיפולים בלייזר על-מנת להעלים את הנימים. לרוב, הטיפולים מתבצעים במרווח של שבועיים עד חודש בין טיפול לטיפול. כמו כן, יש לציין כי חלק מהאנשים חשים עקצוץ במהלך הטיפול, אך הוא אינו כואב. אדמומיות ונפיחות קלה של העור הן תופעות נורמליות לאחר הטיפול, אך לרוב הן נעלמות כעבור מספר שעות ובמקרים נדירים כעבור יממה. גם חבורות קטנות או שלפוחיות קטנות עלולות להופיע וגם הן נעלמות במהירות באופן טבעי. העור עלול להיות רגיש ולהתקלף מעט וגם שבועיים אחרי הטיפול יש להימנע משיזוף וחשיפה לקרינה אולטרה סגולה. כמו כן, יש להימנע מביקור בסאונה, בריכות ציבוריות ולעיתים אף מפעילות גופנית מאומצת. בנוסף יש להביא בחשבון כי יהיה צורך לחזור על הטיפול, שכן ההליך לא עוצר את תהליך ההזדקנות הטבעי ולא מונע היווצרות נימים בולטים חדשים, במקום אלו שהוסרו.
מתי לא מבצעים העלמת נימים בלייזר?
• במקרה של מחלות אונקולוגיות.
• במידה וחלה החמרה של מחלת עור באזור המיועד להסרה.
• במקרה של סוכרת.
• בזמן היריון והנקה.
• במקרה של מחלות דם.
מעוניינת להעלים את הנימים? בחרי בקליניקה המובילה בתחום
מטבע הדברים, הסרת נימים בלייזר דורשת רמת מיומנות גבוהה ותפעול מדויק של קרן הלייזר כדי שתגיע לעומק הרצוי. הסרה של נימים מתבצעת אחרי אבחון מקיף הממפה את מצב המטופלת ואת הסיבות שהביאו להיווצרות הנימים וכך נתפרת תוכנית טיפולים בהתאמה אישית. כדי להבטיח תוצאות מרשימות במהירות ולטווח ארוך, בחרי באחת הקליניקות המובילות בישראל – המרכז לקוסמטיקה מתקדמת של רונית חיון. במרכז תוכלי לקבל מענה עשיר למגוון בעיות עור ובפרט, הופעת נימים ברגליים, בפנים ובאזורים נוספים. באמצעות טיפולים באווירה נעימה ומקצועית עם מכשור הלייזר המשוכלל ביותר בתחום, גם את תוכלי להיפטר מנימי הדם וליהנות ממראה אסתטי ונאה בכל אזור בגוף לבחירתך. כמו כן, אפשר לשלב את הטיפולים להסרת נימים עם מגוון טיפולים נוספים, כגון לייזר, פילינג ומבחר שיטות להצערה ומיצוק העור.

נבנה ע"י CXM ניהול חווית לקוח