שילוב טכנולוגיות ברקמת העור מוביל לתוצאות מדהימות בפנים ובגוף

עולם האסתטיקה הרפואית כולל כיום שפע של טיפולים משוכללים, שלכל אחד מהם יתרונות משלו והוא מיועד לקבלת תוצאות שונות, באזורים שונים של הגוף. במקום לבחור שיטת טיפול אחת, הגישה המובילה כיום במרכזים מתקדמים לרפואה אסתטית, היא של שילוב בין השיטות. כך מבטיחים סיכויי הצלחה גבוהים של כל טיפול ויוצרים מראה הרמוני ואחיד, התורם לנראות החיצונית, לתחושה הטובה ולביטחון העצמי.
אילו שיטות טיפול קיימות?
שיטות הטיפול שאפשר לשלב ביניהן כוללות שימוש בלייזר, גלי רדיו, הקפאה, חימום ועוד. בין השיטות אפשר למנות את המוצלחות ביותר:
אולטרסאונד
מיצוק עור הפנים באמצעות אולטרסאונד וספציפית באמצעות מכשיר ה HIFU, מאפשר לשפר תוך זמן קצר את מראה הצוואר, עיניים, שפתיים, לחיים, סנטר, מצח ועוד. הטכנולוגיה עליה מבוסס המכשיר מחדירה בעדינות גלי אולטרסאונד על עומק העור ומחממת אותו בצורה מבוקרת. כתוצאה מכך, מתחילה הפרשה מואצת של קולגן ואלסטין האחראיים על המראה המתוח והגמיש של העור וזאת ללא כאבים או תופעות לוואי ועם תוצאות לטווח ארוך.
טכנולוגיות לייזר
טכנולוגיות לייזר נכנסו לשימוש בשנות ה-60 ומאז ועד היום השתפרו והשתכללו בצורה ניכרת. הלייזר משמש למגוון טיפולים אסתטיים, לרבות הסרת שיער, מיצוק העור, טיפול בפיגמנטציה, הצערה והבהרת העור, הסרת קעקועים ועוד. כדי למצות את מגוון האפשרויות של טיפולי הלייזר, יש צורך בהתמקצעות מעמיקה בשפע המכשירים והשיטות. לכן, לקבלת תוצאות אידיאליות יש לפנות לקליניקה מקצועית ואמינה לטיפול בלייזר ושיטות נוספות.
גלי רדיו
טיפולים בגלי רדיו כוללים חימום מבוקר של אזורים בפנים, תוך התאמה מדויקת של עומק חדירת הגלים ועוצמת החימום. כתוצאה מכך, מולקולות המים הנמצאות בתאים מסתובבות במהירות ובמקביל, מתחיל ייצור מואץ של קולגן. התוצאה היא עור מתוח וקורן במראה צעיר ובריא.
טיפול בגלי רדיו מתאים לכל סוגי העור ולכל גווני העור, מה שמסביר את הפופולריות הרבה שלו בקליניקות לטיפולים אסתטיים. כמו כן, הוא מתאים לכל אישה מגיל 30 ולעיתים אף לפני כן.
הקפאת שומן
טיפולי הקפאת שומן הם ממוקדים ומתרכזים בקירור תאי השומן העודף, בלי לפגוע ברקמות ובעצבים המקיפים אותם. היתרון המשמעותי ביותר של טיפול זה הוא העובדה שהוא אינו כואב או גורם לאי-נוחות, בהשוואה למשל לטיפולי המסת שומן בהזרקות. משך הטיפול קצר וכך גם ההתאוששות. כמו כן, התוצאות הן לצמיתות וכך אפשר להיפטר מהשומן לתמיד וליהנות מגוף אסתטי וחטוב.
טכנולוגיות נוספות
כדי למצות את מגוון האפשרויות שמציעים הטיפולים בטכנולוגיות אלו ובטכנולוגיות נוספות, יש צורך בהתמקצעות מעמיקה בשפע המכשירים והשיטות. לכן, לקבלת תוצאות אידיאליות יש לפנות לקליניקה מקצועית ואמינה שחרטה על דגלה חדשנות ואיכות ומקפידה להתעדכן בכל החידושים בתחום ואפשרויות הטיפול המתווספות מדי תקופה לעולם הטיפולים האסתטיים.
שילוב למראה מושלם
חיבור של כל השיטות האלו יחד, מוביל לתוצאות מרשימות בטווח הקצר והארוך. על-ידי שימוש בשיטות שונות אפשר לטפל באזורים שונים בגוף ובפנים ולהביא למראה כללי נאה ונחשק.
הקליניקה של רונית חיון – שילוב טכנולוגי מנצח
במרכז לקוסמטיקה מתקדמת של רונית חיון תוכלי למצוא תפריט טיפולים עשיר, המבוסס על תמהיל מדויק של שיטות שונות לשיפור מרקם העור. הטיפולים מתבצעים באמצעות המכשור המתקדם ביותר בשוק, למיקסום תוצאות מלא. כל זאת לאחר אפיון מדויק של מצב העור ומיפוי היעדים של הטיפול, המגובה בידע וניסיון חסרי תחליף. שרייני תור לקליניקה של רונית חיון ותוכלי גם את ליהנות משילוב בין טכנולוגיות, שמוביל לתוצאות שיגשימו לך את החלום.

 

 

נבנה ע"י CXM ניהול חווית לקוח