המכשיר שעושה את ההבדל

 CO2 FRACTIONAL LASER CO2 פרקשיונל לייזר

הכירי את CO2 LASER – המכשיר שעושה את ההבדל. בזמנים בהם תחום הקוסמטיקה מוצף בסוגי טיפולים שונים והצעות להצערת העור וטיפול בו, קשה לפעמים להחליט מהו הטיפול הטוב ביותר והיכן ניתן להשיג אותו. אבל אם גם לך חשוב להיראות נפלא כל הזמן ולהסתובב עם עור מדהים, זהו בדיוק המכשיר עבורך ובקליניקה של רונית חיון – מרכז לקוסמטיקה מתקדמת, את יכולה ליהנות מטיפול מדויק במכשיר הנפלא הזה, ביחד עם עוד עשרות שירותים קוסמטיים מקצועיים, ברמה הגבוהה ביותר.

במה שונה מכשיר פרקשיונל לייזר ממכשירים אחרים בתחום?

מכשיר הפרקשיונל לייזר מתבסס על טכנולוגיה חדשנית של CO2 LASER ונחשב לאחד המכשירים המשוכללים והיעילים ביותר הקיימים כיום בתחום של הצערת העור. המכשיר, שפותח על-ידי חברת syneron העולמית, מפעיל מערכת לייזר אבלטיבית עם קרן לייזר המפעילה אנרגיה נמוכה בעוצמה גבוהה מאוד, המאפשרת חדירה אפקטיבית אל השכבות הרדודות בעור כמו גם אל העמוקות. כתוצאה מכך, מתבצע תהליך של חידוש הרקמות באופן שמביא לתוצאות יוצאות מגדר הרגיל ועור במראה קורן וחלק המשדרג משמעותית את המראה החיצוני וההילה הזוהרת הנלווית אליו. חידוש והבהרת העור, העלמת קמטוטים, טשטוש צלקות וסימני אקנה הן הסיבות שמכשיר ה CO2 LASER נמצא כאחד המוצלחים ביותר לטיפולים בתחום האנטיאייג’ינג, אולם יש למכשיר בונוס מדהים נוסף שגם הוא תורם להשגת מראה בריא וצעיר: CO2 LASER נמצא כיעיל ביותר בחיזוק שורשי השיער אצל אנשים הנמצאים בשלב של טרום-התקרחות ומעוניינים למנוע ולעצור את התהליך כמה שיותר מוקדם. במקום להוציא הון בשלב מאוחר יותר על השתלות שיער, תוספות וכדומה, אפשר להתחיל את הטיפול מעכשיו, עם ה CO2 LASER. הפונקציונליות הרבה של מכשיר CO2 LASER והיכולת שלו לסייע במקביל להשגת עור חלק וחיוני וקרקפת שופעת שיער במראה בריא, הן בדיוק מה שהביא אותו לככב בקליניקה של רונית חיון – מרכז לקוסמטיקה מתקדמת. נשמע בדיוק כמו מה שחיפשת, נכון? אז צרי קשר כבר עכשיו לייעוץ ללא התחייבות ושריון תור:

כל הטיפולים תחת קורת גג אחת אצל רונית חיון – מרכז לקוסמטיקה מתקדמת

המרכז לקוסמטיקה מתקדמת של רונית חיון שם לעצמו למטרה להעניק לקהל לקוחותיו את השירות המקיף והטוב ביותר בכל תחום הקוסמטיקה וטיפולי האנטיאייג’ינג. זו הסיבה שמכשיר ה CO2 LASER יובא במיוחד לקליניקה וזו גם הסיבה שהמרכז מציע שפע של טיפולים קוסמטיים מכל הסוגים, שמאפשרים לך ליהנות מכל מה שדרוש לך, במקום אחד: אפילציה, הצרת היקפים, הסרת שיער לצמיתות, פילינג וטיפול בפסוריאזיס. בנוסף, תמצאי במרכז לקוסמטיקה מתקדמת טיפולים אסתטיים כמו עיצוב גבות מקצועי באמצעות איפור קבוע, שיזוף בהתזה, טיפול בפטרת הציפורן ואפילו הסרת קעקועים. כל אלו ושירותים נוספים, יחד עם השימוש במכשיר CO2 LASER, הופכים את המרכז של רונית חיון לחוויה נדירה של אסתטיקה ונשיות.

פנקי את עצמך או חברה טובה

עכשיו כשמצאת מרכז קוסמטי שיש בו שילוב מנצח של מכשור מתקדם, שפע של טיפולים המסייעים למגוון בעיות עור ושירות חם ואדיב הכולל בתוכו הגינות מקצועית יחד עם מחירים אטרקטיביים, זה הזמן לפרגן לעצמך או למישהי אהובה אחרת. צרי כבר עכשיו קשר עם המרכז לקוסמטיקה מתקדמת, או רכשי שובר מתנה! אותו את יכולה להעניק לכל מי שראויה לדעתך למתנה הנפלאה של טיפולי קוסמטיקה ואנטיאייג’ינג מהמובילים בישראל. חייגי:

נבנה ע"י CXM ניהול חווית לקוח